"Miłość na zamówienie" zwycięża - Box Office USA

- / autor: /
https://www.filmweb.pl/news/%22Mi%C5%82o%C5%9B%C4%87+na+zam%C3%B3wienie%22+zwyci%C4%99%C5%BCa+-+Box+Office+USA-27493
Najpopularniejszym filmem minionego weekendu w USA okazała się komedia romantyczna "Miłość na zamówienie" (budżet $50 mln), która zarobiła niezłe $24,6 mln. Jest to czwarte otwarcie bieżącego sezon (lepsze wyniki notowały: "Madea's Family Reunion" - $30 mln, "Agent XXL 2" - $27,7 mln i "Underworld: Evolution" - $26,9 mln) i piętnaste w historii marca.

W głównych rolach wystąpili Matthew McConaughey i Sarah Jessica Parker, dla których jest to najwyższe otwarcie w karierach. Wcześniej najlepsze otwarcie Matthew zanotował przy komedii romantycznej "Jak stracić chłopaka w 10 dni" - $23,8 mln, a Sarah przy filmie "Zmowa pierwszych żon" - $18,9 mln.

Matthew McConaughey - Top 5
#Tytułotwarcierazemrokbudżet
1Miłość na zamówienie$24,6$24,62006$50
2Jak stracić chłopaka w 10 dni$23,8$105,82003-
3Kontakt$20,6$100,91997$90
4U-571$19,6$77,12000$62
5Sahara$18,1$68,72005$130

Sarah Jessica Parker - Top 5
#Tytułotwarcierazemrokbudżet
1Miłość na zamówienie$24,6$24,62006$50
2Zmowa pierwszych żon$18,9$105,51996-
3Rodzinny dom wariatów$12,5$60,02005$18
4Marsjanie atakują!$9,4$37,81996-
5Pole rażenia$8,7$24,11993$90


Znacznie poniżej oczekiwań wystartowała komedia "Na psa urok", która zebrała średnie $16 mln, podczas gdy analitycy ostrożnie prognozowali wynik na poziomie $20-24 mln. W dłuższym okresie czasu film ma szansę odrobić straty, bowiem familijne produkcje znane są z utrzymywania wysokiej frekwencji. Gwiazdą filmu jest Tim Allen, dla którego jest to czwarte otwarcie w karierze.

Tim Allen Top 5*
#Tytułotwarcierazemrokbudżet
1Śnięty Mikołaj 2$29,0$139,22002$65
2Święta last minute$21,6$73,82004$60
3Śnięty Mikołaj$19,3$144,81994$22
4Na psa urok$16,0$16,02006-
5Z dżungli do dżungli$12,8$59,91997-
*aktor podkładał głos w obu częściach Toy Story, które na otwarcie zarobiły odpowiednio $29,1 mln i $57,4 mln.

Ostatnie miejsce na podium przypadło filmowi "Wzgórza mają oczy" (budżet $15 mln), który zarobił $15,5 mln. Z horrorów 2006 roku jest to czwarty rezultat - więcej zarabiały: "Kiedy dzwoni nieznajomy" - $21,6 mln, "Hostel" - $19,6 mln i "Oszukać przeznaczenie 3" - $19,2 mln.

W niewielkiej liczbie kin (815 lokalizacji) zadebiutował dramat "Rozpustnik". Obraz, w którym główną rolę zagrał Johnny Depp, uzbierał bardzo niskie $2,2 mln.

Podczas drugiego weekendu 38% wpływów stracił sensacyjny "16 Blocks". Film zarobił $7,3 mln i po 10 dniach na jego koncie znajduje się $22,7 mln. Pozostałe nowości poprzedniego tygodnia zanotowały dużo większe spadki frekwencji: "Akwamaryna" zarobiła $3,7 mln (-51%) (razem $12,2 mln), "Ultraviolet" - $3,6 mln (-60%) ($14,8 mln), a "Block Party" - $2 mln (-68%) ($9,6 mln).

W następnym tygodniu na ekranach amerykańskich kin pojawią się trzy nowości: "V jak Vendetta" – komiksowa produkcja (w roli głównej: Natalie Portman i Hugo Weaving), "Ona to on" – komedia romantyczna (Amanda Bynes) i dramat "Find Me Guilty" (Vin Diesel).

Zestawienie:
#Tytułzarobił w weekendzarobił w sumietyg. na ekraniekina
1Miłość na zamówienie$24,6$24,613,057
2Na psa urok$16,0$16,013,501
3Wzgórza mają oczy$15,5$15,512,620
416 Blocks$7,3$22,722,706
5Madea's Family Reunion$5,8$55,831,812
6Eight Below$5,4$66,442,970
7Akwamaryna$3,7$12,222,538
8Ultraviolet$3,6$14,822,558
9Różowa Pantera$3,6$74,652,302
10Komedia Romantyczna$2,5$44,341,812

Pobierz aplikację Filmwebu!

Odkryj świat filmu w zasięgu Twojej ręki! Oglądaj, oceniaj i dziel się swoimi ulubionymi produkcjami z przyjaciółmi.
phones